Standaard wordt de planning tussen 8:00 en 18:00 weergegeven. Deze tijden kun je aanpassen.
Het tijdraster kun je instellen op 10, 15, 20, 30, 45 en 60 minuten. In dit voorbeeld is ieder blokje in de weekweergave 15 minuten.
Bij knelpunt zie je de reden van het knelpunt, welke ook in de knelpuntenlijst wordt getoond.
Bij de knop opties kun je instellen of in de weekplanning van de cliënt de 'Activiteitcode', 'Medewerker' of 'Ruimte' moet worden getoond. Standaard staat de activiteitcode ingesteld.
Door op de knop planning verversen klikken wordt de getoonde planning ververst.
Bij legenda kun je zien wat alle kleuren in de planning betekenen.
Hier zie je de weekplanning van de cliënt.
Wanneer je op de naam van de cliënt klikt, verschijnt de pop-up van de cliëntkaart. Zo kun je bijv. het behandelprogramma bekijken of de planregels van de cliënt.
In de lichtgrijze blokken is de cliënt niet inplanbaar, als eis, wens of alleen inplanbaar voor een specifieke activiteit.
In het groen zie je een afspraak of een vooruitgeplande activiteit.
In het blauw zie je de geplande activiteiten.
In het grijs zie je een geplande activiteit waarbij een wens wordt overtreden.
In het paars zie je geplande activiteit waarbij een eis is overtreden maar welke de planner heeft geaccordeerd.
In het rood met witte letters zie je de activiteiten met knelpunten, waarbij dus eisen worden overtreden.
Het geselecteerde knelpunt is donkerrood met witte letters, in dit voorbeeld FT individueel. In lichtrood zie je ook een activiteit met een knelpunt maar dit is nu niet het ingezoomde knelpunt.
In het oranje zie je suggesties waarbij eisen worden overtreden. Hoe lichter de kleur oranje, hoe meer eisen worden overtreden.
Een groene suggestie betekent dat je de activiteit daar kunt inplannen zonder overtreding van een wens/eis.
Een donkergroene suggestie betekent dat je de activiteit kun inplannen met een overtreding van een wens
Wanneer je met de muis de oranje suggestie aanwijst, zie je rechtsboven welke dag, tijd en medewerker dit betreft.
En onder wordt in rood aangegeven welke eisen er overtreden worden.
In dit ingezoomde knelpuntenscherm zie je automatisch alleen de medewerkers waarbij de betreffende activiteit is opgenomen in het contract op deze afdeling.
Wanneer je het vakje toon ook alle vaste medewerker(s) aanvinkt, kun je alle medewerkers zien welke een prio medewerker zijn bij deze cliënt.
Via de knop selecteer medewerkers, kun je een specifieke medewerker aanvinken zodat ook diens planning wordt getoond.
Bij de knop opties kun je instellen of in de weekplanning van de medewerker de 'Cliënt', Activiteitcode' of 'Ruimte' moet worden getoond. Standaard staat de cliënt ingesteld.
Hier zie je de weekplanning van de medewerker.
Wanneer je klikt op de naam van de medewerker, zie je de agenda van de medewerker.
Meerdere cliënten onder elkaar, betekent een groepsbehandeling.
Voor de naam van de medewerker staat de prio van de medewerker bij deze client. Freek Fysio is dus een vaste medewerker van deze cliënt met prio 1.
Een * voor de naam van de medewerker geeft aan dat deze medewerker geen prio medewerker is van deze cliënt.
Wanneer je klikt op de naam van de medewerker, kun je de agenda van de medewerker inzien.
In de planning zelf geven de witte vlakken aan dat de medewerker hier inplanbaar is en de grijze vlakken geven aan wanneer de medewerker niet inplanbaar is. Wanneer een specifieke niet-beschikbaarheid een kleur heeft, wordt deze kleur ook hier getoond.