Medewerker type behandelaar, mijn dashboard
Wanneer je inlogt als medewerker van het type behandelaar, is rechtsboven de knop Mijn dashboard toegevoegd.
Wanneer je hierop klikt, ga je naar je eigen medewerkers pagina.
Wanneer je liever bovenaan de clienten ziet, kun je rechts op het tandwieltje klikken.
En vervolgens zie je deze pop-up.
Vervolgens kun je tegels aan en uitzetten en door te slepen de volgorde bepalen. Bijvoorbeeld
Voortaan zie je dan de volgende weergave van je medewerkers pagina.
Related Articles
Planregel #79 Volgorde in dezelfde week (behandelaar)
Planregel #79 Deze planregel kan gebruikt worden wanneer de volgorde van te plannen activiteiten bij een medewerker in de week belangrijk is om op te volgen. In te stellen variabelen zijn: - wens/eis - activiteiten (eerst plannen) - activiteiten ...
Type Plan domeinen, overzicht
Agenda, planregels en weekactiviteiten voor medewerkers van het domein Agenda, planregels en weekactiviteiten voor clienten van het domein WLZ planning in weekplanning, agenda, planregels voor afdelingen met type langdurige zorg Groepen, inlees en ...
Release notes week 25 2024
18 juni 2024 Strategie Onderwerp Lay-out Doel Gebruiksvriendelijkheid Type Verbetering Wat Bij het toevoegen van een nieuw plandomein was de lay-out niet goed uitgelijnd. Dit is opgelost. Inrichting Onderwerp Lay-out Doel Gebruiksvriendelijkheid Type ...
Release notes week 9 2024
26 februari 2024 Planning Onderwerp Onterecht knelpunt Doel Goede werking Type Bugfix Wat Bij planregel #31 op een vaste tijd voor een duur van 10 minuten werd niet correct gepland door een fout in de afronding. Dit is opgelost. Onderwerp Ruimte Doel ...
Het inrichten van het Capaciteit Dashboard
Het inrichten van het Capaciteit Dashboard Je begint met het instellen van de doelen bij iedere medewerker. Productiviteit: Ga naar een medewerker en klik rechtsboven in de tegel doelen op doelen aanpassen -->. Vervolgens kom je in onderstaand ...