Planregel #83 Ouder mag niet later klaar zijn dan het kind

Planregel #83 Ouder mag niet later klaar zijn dan het kind

Planregel #83

Deze planregel is een voorbereiding om een cliënt (ouder) en zijn/haar gerelateerde cliënt (kind) parallel in te plannen.
In deze planregel kun je aangeven dat de ouder (cliënt) niet later klaar mag zijn dan het kind (cliënt).
Het belangrijke aan deze regel is dat het kind niet alleen zit te wachten en ouder bij een andere afspraak zit.



    • Related Articles

    • Planregels, overzicht

      O = Organisatie DC = Domein cliënten DB = Domein medewerkers DA = Domein activiteiten C = Cliënt B = Medewerker NR PLANREGEL O DC DB DA C B #20 [Aantal] minuten reistijd rekenen tussen verschillende locaties. lees meer O DB B #21 Een medewerker mag ...
    • Planregel #82 Ouder mag niet starten voor het kind

      Planregel #82 Deze planregel is een voorbereiding om een cliënt en zijn/haar gerelateerde cliënt (kind en ouder) parallel in te plannen. In deze planregel kun je aangeven dat de ouder (cliënt) niet voor het kind (cliënt) mag starten met de ...
    • Planregel #86 Inplannen op dag X van het behandelprogramma

      Planregel #86 Met deze planregel kun je aangeven op welk moment een activiteit uit het behandelprogramma gepland moet worden. In te stellen variabelen zijn: - locatie - activiteit - getal (welke dag van het behandelprogramma) - wel of niet op dat in ...
    • Planregel #79 Volgorde in dezelfde week (behandelaar)

      Planregel #79 Deze planregel kan gebruikt worden wanneer de volgorde van te plannen activiteiten bij een medewerker in de week belangrijk is om op te volgen. In te stellen variabelen zijn: - wens/eis - activiteiten (eerst plannen) - activiteiten ...
    • Planregel #25 De activiteit(en) o Activiteiten o Domein [lijst] starten voor het laatst om [tijdstip]

      Planregel #25 Deze planregel pas je toe wanneer activiteiten op een bepaald tijdstip voor het laatst mogen starten, ook al is de medewerker nog later inplanbaar. Deze planregel is beschikbaar op organisatieniveau, cliëntendomein, medewerkersdomein en ...