Om een losse afspraak in te kunnen plannen, is het nodig om een bijbehorende activiteit aan te maken.
1. Ga naar Inrichting > Activiteit.
2. Klik op + Activiteit.
3. Vul bij Code en Naam dezelfde benaming in, gevolgd door (afspraak).
Voorbeeld: "Intakegesprek (afspraak)"
4. Koppel een EPD-activiteit als dit mogelijk of van toepassing is.
5. Voeg de juiste Discipline toe.
6. Vul de standaard duur van de activiteit in.
7. Vink de volgende opties aan:
a. Actief (deze is standaard al aangevinkt)
b. Productief
c. Afspraak
8. Vul het maximaal aantal cliënten en medewerkers in.
- Als er geen cliënten betrokken zijn, maar het wel een cliëntgebonden afspraak betreft, vul dan 0 in bij cliënten.
- Vink "Alleen voor medewerker" aan als de afspraak niet cliëntgebonden is.
9. Klik op Opslaan.
Stap 2: Ruimtes koppelen
Koppel de ruimtes waarin deze activiteit mag plaatsvinden.
1. Ga naar Strategie > Organisatiemodel > Medewerkerscontract.
2. Zoek het juiste contract en klik op de ⋮ (drie puntjes).
3. Kies Contracten.
4. Klik op het potloodicoon om het contract te bewerken.
5. Vink de juiste activiteit aan en voeg deze toe.