Afdeling niet actief

Afdeling niet actief


Wanneer in de organisatie afdelingen wijzigen, kun je een afdeling op niet actief zetten.

In de inrichting bij afdelingen zet je de afdeling op niet actief door het vinkje Actief uit te vinken.

 

Dit betekent het volgende:

-       Bij het EPD Ecaris, ONS en Ysis komen cliënten op deze inactieve afdeling  niet meer binnen via de koppeling in Roosterplatform.

Bij het EPD mijnCaress en Simac wordt in het EPD zelf ingesteld welke cliënten worden verstuurd naar Roosterplatform.

-       In de cliëntlijst kun je niet meer filteren op deze niet actieve afdeling.

-    Cliënten op deze niet actieve afdeling met een actief behandelprogramma worden wel ingepland in de planning. Wanneer je dit constateert, verhuis dan de cliënt naar de juiste afdeling in het EPD of sluit het behandelprogramma van de cliënt af.

-     Het is niet mogelijk om bij medewerkers nieuwe contracten aan te maken op een niet actieve afdeling. Reeds bestaande contracten van medewerkers op een niet actieve afdeling blijven behouden.

-     Zolang er nog cliënten op een niet actieve afdeling met een actief behandelprogramma worden gepland, zal de niet actieve afdeling ook zichtbaar zijn in de filters bij de middelen, de knelpuntenlijst, het planbord en rapportages.

 


    • Related Articles

    • Agenda app voor medewerkers van de afdeling toelichting

      Met een account van het type afdeling kun je in de app ook de agenda(planning) van de afdeling en clienten zien. Bij 'Vandaag' zie je voor de komende 4 uur de eerstvolgende activiteit van de clienten van de ingestelde afdeling. Wanneer vandaag deze ...
    • Agenda, opties (niet) beschikbaarheid

      Wanneer je in de agenda van de client een (niet) beschikbaarheid toevoegt, kun je kiezen voor de volgende opties: (Niet beschikbaar) Alle activiteiten Er kan geen activiteit bij de client gepland worden. (Niet beschikbaar) Behalve activiteit(en) ...
    • Gebruikersbeheer: Wat zijn gebruikersgroepen, gebruikerstypen & afdeling bij gebruikersaccount

      Gebruikersgroep De gebruikersgroep bepaalt welke menu items een gebruiker kan zien in Roosterplatform en welke rechten een gebruiker heeft op deze menu items. Gebruikers in Roosterplatform hebben toegang tot bepaalde menu items met alleen leesrechten ...
    • Planregel #73 Niet op dezelfde dag (behandelaar)

      Planregel #73 Deze planregel bepaald dat bepaalde activiteiten niet op dezelfde dag gepland gaan worden. Deze planregel is beschikbaar op organisatieniveau, medewerker domein en medewerker niveau. In te stellen variabelen zijn: - wens/eis - ...
    • Cliënt is niet vermeld op de rapportage 'vervoer'? FAQ

      Cliënt is niet vermeld op rapportage ‘Vervoer’? Check het volgende: -       Staat bij de algemene gegevens van de cliënt vervoer op ja en is een mobiliteitshulpmiddel ingevuld? -       Is bij inrichting, activiteit ‘geen vervoer’ niet aangevinkt? ...