Afdeling niet actief

Afdeling niet actief


Wanneer in de organisatie afdelingen wijzigen, kun je een afdeling op niet actief zetten.

In de inrichting bij afdelingen zet je de afdeling op niet actief door het vinkje Actief uit te vinken.

 

Dit betekent het volgende:

-       Bij het EPD Ecaris, ONS en Ysis komen cliënten op deze inactieve afdeling  niet meer binnen via de koppeling in Roosterplatform.

Bij het EPD mijnCaress en Simac wordt in het EPD zelf ingesteld welke cliënten worden verstuurd naar Roosterplatform.

-       In de cliëntlijst kun je niet meer filteren op deze niet actieve afdeling.

-    Cliënten op deze niet actieve afdeling met een actief behandelprogramma worden wel ingepland in de planning. Wanneer je dit constateert, verhuis dan de cliënt naar de juiste afdeling in het EPD of sluit het behandelprogramma van de cliënt af.

-     Het is niet mogelijk om bij medewerkers nieuwe contracten aan te maken op een niet actieve afdeling. Reeds bestaande contracten van medewerkers op een niet actieve afdeling blijven behouden.

-     Zolang er nog cliënten op een niet actieve afdeling met een actief behandelprogramma worden gepland, zal de niet actieve afdeling ook zichtbaar zijn in de filters bij de middelen, de knelpuntenlijst, het planbord en rapportages.

 


    • Related Articles

    • Agenda app voor medewerkers van de afdeling toelichting

      Met een account van het type afdeling kun je in de app ook de agenda(planning) van de afdeling en clienten zien. Bij 'Vandaag' zie je voor de komende 4 uur de eerstvolgende activiteit van de clienten van de ingestelde afdeling. Wanneer vandaag deze ...
    • Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een medewerker aanmaken

      Ga naar de Startpagina. Klik op Inrichting Klik op Gebruikersbeheer Klik rechtsboven op + Gebruikers toevoegen De volgende pop-up verschijnt Vul de verplichte velden: Naam, Email, Gebruikerstype, Gebruikersgroep en Medewerker. Het verschil tussen ...
    • Release notes 3 mei 2022

      Algemeen Agenda cliënten en behandelaren NIEUW: De weergave van de agenda kun je nu zelf aanpassen naar de gewenste tijden. Standaard is ingesteld van 07:00 tot 18:00 en dit kun je nu zelf aanpassen naar bijvoorbeeld 22:00.   Cliënten Jaartal bij ...
    • Einde behandelkaart

      Rapportage einde behandelkaart Doel: - Inzicht bij welke clienten wel het behandelprogramma is afgesloten en de afdeling niet - Inzicht bij welke clienen wel de afdeling is afgesloten en het behandelprogramma niet In het rapport vul je een datum in ...
    • Agenda, opties (niet) beschikbaarheid

      Wanneer je in de agenda van de client een (niet) beschikbaarheid toevoegt, kun je kiezen voor de volgende opties: (Niet beschikbaar) Alle activiteiten Er kan geen activiteit bij de client gepland worden. (Niet beschikbaar) Behalve activiteit(en) ...