Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een medewerker aanmaken

Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een medewerker aanmaken

Ga naar de Startpagina.

Klik op Inrichting


Klik op Gebruikersbeheer

Klik rechtsboven op + Gebruikers toevoegen


De volgende pop-up verschijnt

Vul de verplichte velden: Naam, Email, Gebruikerstype, Gebruikersgroep en Medewerker. 
Het verschil tussen gebruikersgroep en gebruikerstype vind je ook op de Kennisbank:

Bij het veld Medewerker selecteer je de persoon waarvoor je het account aanmaakt.
Let op: de medewerker moet actief zijn. Is dat niet het geval? Ga dan naar Medewerkers > Medewerkerslijst, filter op ‘Niet-actief’, zoek de medewerker en geef een contract op een afdeling. Daarna is de medewerker actief en selecteerbaar.

 

Het veld notificatie alleen van afdeling(en) zorgt ervoor dat de gebruiker alleen toegang heeft tot cliënten en medewerkers van de ingestelde afdeling(en), en alleen notificaties ontvangt die daarop betrekking hebben.

Na het klikken op Opslaan ontvangt de ingevulde medewerker een e-mail met het onderwerp ‘Welkom bij Roosterplatform! Verander je wachtwoord’.

Daarna kan de medewerker inloggen via login.roosterplatform.nl met het opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

    • Related Articles

    • Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een planner aanmaken

      Ga naar de startpagina. Klik op de tegel inrichting Klik op de tegel gebruikersbeheer Klik rechtsboven op + gebruikers toevoegen De volgende pop-up verschijnt Vul de verplichte velden: naam, email, gebruikerstype, gebruikersgroep en medewerker. Het ...
    • Activiteit aanmaken voor losse afspraak, instructie

      Om een losse afspraak in te kunnen plannen, is het nodig om een bijbehorende activiteit aan te maken. Stap 1: Activiteit aanmaken 1. Ga naar Inrichting > Activiteit. 2. Klik op + Activiteit. 3. Vul bij Code en Naam dezelfde benaming in, gevolgd door ...
    • Medewerker domein agenda opties

      (Niet beschikbaar) Alle activiteiten Medewerker is niet inplanbaar (Niet beschikbaar) Behalve activiteiten Medewerker is alleen inplanbaar voor de geselecteerde activiteiten. (Beschikbaar) Alleen voor activiteit(en) Medewerker is alleen inplanbaar ...
    • Planregel #48 Voor de medewerker [medewerkerslijst] minimaal [aantal] minuten tijd reserveren op de dag(en) [dagenlijst]

      Planregel #48 Deze planregel pas je toe wanneer je bij een medewerker op bepaalde dagen inplanbare tijd wilt vrijhouden. Deze planregel is beschikbaar op organisatieniveau, medewerkersdomein en medewerkerniveau. De in te stellen variabelen zijn: - ...
    • medewerker selectie domein, toelichting

      Strategie - Organisatiemodel - Plan domeinen - Medewerkerselectie kun je onderstaande strategie instellen. Deze strategie kun je gebruiken in het Behandelprogramma bij de programma activiteiten en in de Structuur op structuuractiviteiten, ...