Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een medewerker aanmaken
Ga naar de startpagina.
Klik op de tegel inrichting
Klik op de tegel gebruikersbeheer
Klik rechtsboven op + gebruikers toevoegen
De volgende pop-up verschijnt
Vul de verplichte velden: naam, email, gebruikerstype, gebruikersgroep en medewerker.
Het verschil tussen gebruikersgroep en gebruikerstype vind je ook op de Kennisbank:
In het veld medewerker selecteer je de medewerker waarvoor je een account aan maakt.
Het veld notificatie alleen van afdeling(en)
Dit veld wordt toegevoegd als extra filter toegepast wanneer dit ingesteld staat bij een medewerker of planner. De gebruiker heeft dan enkel toegang tot cliënten en medewerkers die behoren tot de ingestelde afdeling. Alle overige medewerkers, cliënten heeft de gebruiker geen toegang toe. Tevens wordt dit veld gebruikt om de notificaties te versturen zodat berichten gefilterd zijn op afdeling en je als gebruiker dus alleen geïnformeerd wordt over wat betrekking heeft op de afdelingen waar hij/zij verantwoordelijk voor is.
Wanneer je opslaan klikt ontvangt de ingevulde medewerker een mail ‘Welkom bij Roosterplatform! Verander je wachtwoord’
Daarna kan de medewerker inloggen op login.roosterplatform.nl met zijn emailadres en wachtwoord.
Related Articles
Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een planner aanmaken
Ga naar de startpagina. Klik op de tegel inrichting Klik op de tegel gebruikersbeheer Klik rechtsboven op + gebruikers toevoegen De volgende pop-up verschijnt Vul de verplichte velden: naam, email, gebruikerstype, gebruikersgroep en medewerker. Het ...
Medewerker domein agenda opties
(Niet beschikbaar) Alle activiteiten Medewerker is niet inplanbaar (Niet beschikbaar) Behalve activiteiten Medewerker is alleen inplanbaar voor de geselecteerde activiteiten. (Beschikbaar) Alleen voor activiteit(en) Medewerker is alleen inplanbaar ...
Prio medewerker overzicht
Prio medewerker overzicht Het prio medewerker overzicht is handig om te gebruiken wanneer bijvoorbeeld alle cliënten van een medewerker (tijdelijk) gewijzigd moeten worden naar een andere medewerker, bijvoorbeeld bij een vakantiewaarneming. Het prio ...
Planregel #48 Voor de medewerker [medewerkerslijst] minimaal [aantal] minuten tijd reserveren op de dag(en) [dagenlijst]
Planregel #48 Deze planregel pas je toe wanneer je bij een medewerker op bepaalde dagen inplanbare tijd wilt vrijhouden. Deze planregel is beschikbaar op organisatieniveau, medewerkersdomein en medewerkerniveau. De in te stellen variabelen zijn: - ...
Domein, client en medewerker
Een strategie kan gelden voor de gehele organisatie, domeinen of aleen voor een specifieke client. Iedere organisatie kan zelf de domeinen inriichten. Ga naar strategie Ga naar planstrategie Door op klikken kun je zelf een domein toevoegen Geef een ...