Medewerker afwezig, FAQ

Medewerker afwezig, FAQ

Wanneer ik een medewerker via dagplanning medewerker afwezig plan, zie ik in het knelpuntenscherm ook  een knelpunt van een andere medewerker. Hoe kan dat?
Door een medewerker afwezig te melden ontstaan er knelpunten bij de cliĆ«nten welke eerst bij deze medewerker gepland waren. In het knelpuntenscherm worden alle niet afgehandelde knelpunten van deze cliĆ«nten getoond. Indien er bij een client nog een ander knelpunt niet was afgehandeld, wordt dit knelpunt getoond.
    • Related Articles

    • Medewerker afwezig, video

      In deze video wordt toegelicht hoe je de afwezigheid van een medewerker in een definitieve planning kunt afhandelen. Klik op deze link om de video te bekijken medewerker afwezig
    • Wat betekent rode driehoek in agenda medewerker, FAQ

      In de agenda van de medewerker wordt in de afspraak met een client een rode driehoek getoond. Dit betekent dat in de agenda van de client is aangeven dat de client niet beschikbaar is maar de afspraak is nog wel ingepland. De rode driehoek wordt ...
    • Cliënt afwezig, video

      In deze video wordt toegelicht hoe je de afwezigheid van een cliënt in een definitieve planning kunt afhandelen. Klik op deze link om de video te bekijken cliënt afwezig
    • Medewerker, toelichting

      Het scherm van met de medewerker gegevens is opnieuw vormgegeven ter verbetering op de gebruiksvriendelijkheid net als de clientkaart. De opbouw van het scherm is links de knoppen om te navigeren, in het midden de inhoud en rechts de agenda van ...
    • FAQ Ysis

      1.De geplande behandeling van de cliënt staat niet in de timeline in Ysis - Is de behandeling gepland met medewerker in Roosterplatform en zichtbaar in het planbord? - Is het een behandeling met een DBC code? Alleen behandelingen met een DBC code ...