Wat betekent rode driehoek in agenda medewerker, FAQ

Wat betekent rode driehoek in agenda medewerker, FAQ

In de agenda van de medewerker wordt in de afspraak met een client een rode driehoek getoond.




Dit betekent dat in de agenda van de client is aangeven dat de client niet beschikbaar is maar de afspraak is nog wel ingepland.
De rode driehoek wordt alleen getoond als de niet beschikbaarheid van de client een eis is.
De omschrijving welke in de agenda is ingevuld bij de niet beschikbaarheid van de client wordt weergegeven bijvoorbeeld client is 'ziek'.


    • Related Articles

    • Agenda medewerker outlook/google, vraag

      De medewerker geeft aan dat de geplande activiteiten niet in zijn/haar outlook of google agenda zichtbaar worden? Roosterplatform verstuurt alleen de geplande activiteiten naar de agenda in het EPD. Een koppeling naar bijvoorbeeld outlook/google ...
    • Gebruikersbeheer: Wat zijn gebruikersgroepen, gebruikerstypen & afdeling bij gebruikersaccount

      Gebruikersgroep De gebruikersgroep bepaalt welke menu items een gebruiker kan zien in Roosterplatform en welke rechten een gebruiker heeft op deze menu items. Gebruikers in Roosterplatform hebben toegang tot bepaalde menu items met alleen leesrechten ...
    • Medewerker domein agenda opties

      (Niet beschikbaar) Alle activiteiten Medewerker is niet inplanbaar (Niet beschikbaar) Behalve activiteiten Medewerker is alleen inplanbaar voor de geselecteerde activiteiten. (Beschikbaar) Alleen voor activiteit(en) Medewerker is alleen inplanbaar ...
    • Outlook agenda tonen in Roosterplatform, toelichting

      Privé agenda weergeven in agenda in Roosterplatform alleen voor jou Stap 1: Kopieer link uit outlook Ga in outlook naar instellingen. Klik op agenda en vervolgens op gedeelde agenda’s Bij agenda publiceren kies je agenda en tot welk detail niveau je ...
    • Medewerker afwezig, FAQ

      Wanneer ik een medewerker via dagplanning medewerker afwezig plan, zie ik in het knelpuntenscherm ook een knelpunt van een andere medewerker. Hoe kan dat? Door een medewerker afwezig te melden ontstaan er knelpunten bij de cliënten welke eerst bij ...