Wanneer je een plan domein toevoegt, kies je voor één van deze inrichtingen:
- cliënt
- medewerker
- activiteit
- prio medewerker
- medewerker contract video
Plan domein client
Vink strategie en agenda aan.
Voeg cliënten toe.
In de agenda in het domein kun je een (niet) beschikbaarheid invullen welke bij alle cliënten in het domein ook in hun individuele agenda wordt getoond.
Tevens kun je planregels invullen welke gelden voor alle cliënten in het domein.
Plan domein medewerker
Vink strategie en agenda aan.
Voeg medewerkers toe.
In de agenda in het domein kun je een (niet) beschikbaarheid invullen welke bij alle medewerkers in het domein ook in hun individuele agenda wordt getoond.
In de activiteitenkaart kun je activiteiten alleen voor de medewerker toevoegen, welke bij alle medewerkers in het domein worden gepland.
Tevens kun je planregels invullen welke gelden voor alle medewerkers in het domein.
Plan domein activiteit
Vink strategie en agenda aan.
Voeg één of mee activiteiten toe
In de agenda kun je aangeven wanneer de activiteit niet gepland mag worden.
Tevens kun je een planregel invullen welke geldt voor alle activiteiten in het domein.
Prio medewerker
Voeg meerdere medewerkers toe welke je in één keer wilt toevoegen als prio medewerker bij cliënten.
Bij de client kun je in de tegel van de medewerker het domein van prio medewerker in selecteren en zo nodig aanpassen.
medewerker Contract
Maak een contract door een discipline, afdeling en activiteiten te selecteren.
Vervolgens kun je bij de individuele medewerker dit standaard contract selecteren.