Plan domein, overzicht

Plan domein, overzicht

Wanneer je een plan domein toevoegt, kies je voor één van deze inrichtingen:

- cliënt

medewerker

- activiteit

- prio medewerker

medewerker contract video


Plan domein client
Vink strategie en agenda aan.
Voeg cliënten toe.
In de agenda in het domein kun je een (niet) beschikbaarheid invullen welke bij alle cliënten in het domein ook in hun individuele agenda wordt getoond. 
Tevens kun je planregels invullen welke gelden voor alle cliënten in het domein.

Plan domein medewerker 
Vink strategie en agenda aan.
Voeg medewerkers toe.
In de agenda in het domein kun je een (niet) beschikbaarheid invullen welke bij alle medewerkers in het domein ook in hun individuele agenda wordt getoond.
In de activiteitenkaart kun je activiteiten alleen voor de medewerker toevoegen, welke bij alle medewerkers in het domein worden gepland.
Tevens kun je planregels invullen welke gelden voor alle medewerkers in het domein.

Plan domein activiteit
Vink strategie en agenda aan.
Voeg één of mee activiteiten toe
In de agenda kun je aangeven wanneer de activiteit niet gepland mag worden. 
Tevens kun je een planregel invullen welke geldt voor alle activiteiten in het domein.

Prio medewerker
Voeg meerdere medewerkers toe welke je in één keer wilt toevoegen als prio medewerker bij cliënten.
Bij de client kun je in de tegel van de medewerker het domein van prio medewerker in selecteren en zo nodig aanpassen. 

medewerker Contract
Maak een contract door een discipline, afdeling en activiteiten te selecteren.
Vervolgens kun je bij de individuele medewerker dit standaard contract selecteren. 
    • Related Articles

    • Prio medewerker overzicht

      Prio medewerker overzicht Het prio medewerker overzicht is handig om te gebruiken wanneer bijvoorbeeld alle cliënten van een medewerker (tijdelijk) gewijzigd moeten worden naar een andere medewerker, bijvoorbeeld bij een vakantiewaarneming. Het prio ...
    • Locatie Domein

      Inrichting Locatie Domein De structuur van dit domein is volledig naar eigen inzicht in te richten. Hieronder volgt een voorbeeld. Ga naar strategie, kies "Organisatie model". Vervolgens klik je in het menu van Locatie domeinen op "district ...
    • Planregels, overzicht

      O = Organisatie DC = Domein cliënten DB = Domein medewerkers DA = Domein activiteiten C = Cliënt B = Medewerker NR PLANREGEL O DC DB DA C B #20 [Aantal] minuten reistijd rekenen tussen verschillende locaties. lees meer O DB B #21 Een medewerker mag ...
    • Domein, client en medewerker

      Een strategie kan gelden voor de gehele organisatie, domeinen of aleen voor een specifieke client. Iedere organisatie kan zelf de domeinen inriichten. Ga naar strategie Ga naar planstrategie Door op klikken kun je zelf een domein toevoegen Geef een ...
    • Rapportage, overzicht rapporten

      MANAGEMENT Afdeling bezetting De bezetting van aantal cliënten en aantal ingeplande uren per afdeling in de geselecteerde periode Medewerker inplanbare uren Het aantal inplanbare uren per medewerker in de geselecteerde periode Capaciteit Dashboard De ...