Prio medewerker overzicht

Prio medewerker overzicht

Prio medewerker overzicht

Het prio medewerker overzicht is handig om te gebruiken wanneer bijvoorbeeld alle cliënten van een medewerker (tijdelijk) gewijzigd moeten worden naar een andere medewerker, bijvoorbeeld bij een vakantiewaarneming.

Het prio medewerker overzicht is een overzicht van medewerkers van verschillende disciplines in je organisatie, gerangschikt op prioriteit.
Dit overzicht kan op verschillende manieren worden samengesteld.
Je hebt de keuze uit locatie, afdeling, discipline, prio medewerker en prio cliënt nummer(s).

Door een afdeling in te vullen en op "haal cliënten op" te klikken krijg je het volgende scherm:


In dit voorbeeld zie je 3 cliënten van de afdeling De Kraamvogel Almelo.
Wanneer je het vakje achter Actie aan vinkt dan krijg je verschillende opties.
  1. Optie 1: medewerker toevoegen eventueel met dagen en periode 
VB: 

In dit geval heb ik medewerker Bertine toegevoegd met een prio 1 voor de periode van 13 t/m 19 nov. op maandag t/m zondag.
In het opmerkingen veld heb ik geschreven dat het gaat om waarneming verlof Daniëlle.
  1. Optie 2: medewerker muteren eventueel met dagen en periode
VB:

In dit geval heb ik bij Daniëlle de prio van 1 naar 5 gezet in de periode van 13 t/m 19 november.
  1. Optie 3: medewerker X verwijderen, dit spreek voor zich
  2. Optie 4: medewerker X naar Y veranderen met exact dezelfde instellingen
VB:

In dit geval heb ik de prio die ingesteld is bij Loes Logopedie veranderd naar KB Eveline Logo.
Deze optie kun je gebruiken in het geval een medewerker van afdeling/locatie wisselt of met ontslag is gegaan.
  1. Optie 5: medewerkers uit domein toevoegen
VB:


  1. Optie 6: prioriteit veranderen van X naar Y
VB:

In dit voorbeeld heb ik bij Loes logopedist de prio 15 veranderd naar prio 1.
Voor alle cliënten waar Loes logopedist eerst prio 15 had wordt dit nu in 1 keer gewijzigd naar prio 1.

Je kunt dit ten alle tijden aanpassen of terugdraaien.

    • Related Articles

    • Planregels, overzicht

      O = Organisatie DC = Domein cliënten DB = Domein medewerkers DA = Domein activiteiten C = Cliënt B = Medewerker NR PLANREGEL O DC DB DA C B #20 [Aantal] minuten reistijd rekenen tussen verschillende locaties. lees meer O DB B #21 Een medewerker mag ...
    • Plan domein, overzicht

      Wanneer je een plan domein toevoegt, kies je voor één van deze inrichtingen: - cliënt - medewerker - activiteit - prio medewerker - medewerker contract video Plan domein client Vink strategie en agenda aan. Voeg cliënten toe. In de agenda in het ...
    • Rapportage, overzicht rapporten

      MANAGEMENT Afdeling bezetting De bezetting van aantal cliënten en aantal ingeplande uren per afdeling in de geselecteerde periode Medewerker inplanbare uren Het aantal inplanbare uren per medewerker in de geselecteerde periode Capaciteit Dashboard De ...
    • Planregel #36 De activiteit(en) o Activiteiten o Domein [lijst] worden alleen gepland bij de vaste medewerker met prio gelijk of lager dan [getal]

      Planregel #36 Deze planregel pas je toe wanneer activiteiten alleen gepland mogen worden bij een vaste medewerker met bepaalde prio van de cliënt. Deze planregel is beschikbaar op organisatieniveau en cliëntendomein. De in te stellen variabelen zijn: ...
    • Inloggen als medewerker via login.roosterplatform.nl

      Overzicht scherm medewerker Wanneer je als medewerker inlogt in Roosterplatform zie je onderstaand scherm Algemene gegevens Naam, admin nr en functie. Eventueel mailadres en telefoonnummer Agenda Hier zie je direct de komende geplande behandelingen ...