Wanneer je een cliënt aangeklikt heb krijg je in het menu aan de linkerkant het menu waar je gemakkelijk naar de verschillende tegels kunt navigeren i.p.v. scrollen over de verschillende tegels.
Het menu omvat de volgende items:
- Samenvatting
- Behandelprogramma
- Algemene gegevens
- Afdeling
- Planregels
- Behandelteam
- Domein
- Cliënt rapport
- Gerelateerde cliënten
De cliëntkaart opent op de samenvatting met cliëntgegevens (naam, cliëntnummer, geboortedatum/leeftijd, telefoonnummer, afdeling en kamernummer)
Je voor jezelf instellen welke informatie getoond wordt in de 'Samenvatting' in de clientkaart en in welke volgorde. Klik rechts op het tandwieltje en in de pop-up kun je tegels aan en uitzetten en naar boven of onder slepen.
Stel je hebt ingesteld: Daaronder staan het behandelprogramma, de ingestelde domeinen en het behandelteam.
Wat betreft het behandelprogramma:
Je ziet de naam van het behandelprogramma en start en einddatum.
Per behandelprogramma wordt aangegeven hoeveel dagen gehad en hoeveel dagen nog te gaan in dit behandelprogramma.
Hierbij worden ook de behandeluren aangegeven.
- In lichtgrijs doorgestreept: een behandelprogramma in het verleden.
Wat betreft het behandelteam:
- In het groen: een tijdelijke prio medewerker nu en in toekomst
In het lichtgrijs doorgestreept: tijdelijke prio medewerker in het verleden.
Wanneer je met de muis de tegel aanwijst, kun je klikken op behandelteam bekijken.
Vervolgens kun je het behandelteam samenstellen of aanpassen.
Aan de rechterkant kun je de agenda van de cliënt vinden.
Behandelprogramma:
Voor het wijzigen van het behandelprogramma klik je in het linker menu op behandelprogramma.
Vervolgens kun je het behandelprogramma aanpassen door op de 3 puntjes achter de activiteit te gaan staan en in de pop-up die dan verschijnt de frequentie en duur aan te passen.
Om een pauze in een behandelprogramma in te voegen, een module, activiteit, of afspraak toe te voegen, of de mutaties in te zien klik je op de 3 puntjes naast het icoontje filters.
Algemene gegevens:
Hier vind je alle gegevens over de cliënt.
Naam, adres, geboortedatum, BSN, cliëntnummer enz.
Afdeling:
Hier vind je de huidige afdeling maar ook eventuele afdelingen waar de cliënt in het verleden opgenomen geweest is.
Planregels:
Wanneer je hier op klikt zie je de ingevulde planregels.
Een grijs gearceerde planregel: deze planregel is op niet actief gezet.
Een nieuwe planregel toevoegen, klik op de groene button +cliënt regel
Behandelteam:
Voor het toevoegen van een medewerker of medewerker van domein in een behandelteam bij een cliënt klik je in het linker menu op behandelteam.
Vervolgens kun je klikken op +medewerker, +medewerker van domein of behandelteam voorstel.
Let op: medewerker van suggestie heet voortaan behandelteam voorstel.
Domein:
Hier staan één of meerdere voorgeselecteerde domeinen waar je de cliënt aan toe kunt voegen door een vinkje aan te zetten voor het betreffende domein.
Cliëntrapport:
Hier kun je informatie invullen die je op het geprinte rapport voor de client wilt vermelden