Medewerker, toelichting

Medewerker, toelichting

Het scherm van met de medewerker gegevens is opnieuw vormgegeven ter verbetering op de gebruiksvriendelijkheid net als de clientkaart.
De opbouw van het scherm is links de knoppen om te navigeren, in het midden de inhoud en rechts de agenda van vandaag.


Je kunt nu voor jezelf instellen welke informatie getoond wordt in de 'Samenvatting'  medewerker). Klik rechts op het tandwieltje en in de pop-up kun je tegels aan en uitzetten en naar boven of onder slepen.



Bovenaan worden signaleringen aangegeven die mogelijk nog ingesteld moeten worden.




Via de knoppen links, kun je gemakkelijk naar andere menu-items navigeren en heb je snel de benodigde info bij de hand.

Rechts zie je altijd de agenda van vandaag, in het menu kun je de gehele agenda zien
 Wanneer je op agenda klik wordt de ingesteld weergave bijv. WerkWeek getoond ipv dag

                                                                                             
             De weergave Lijst, Dag, WerkWeek, Week, Maand en Jaar kun je via deze knoppen aanpassen

                                                            
.                                                      
 Deze knoppen horen bij roosteren.


    • Related Articles

    • Toelichting groepenscherm

      1 = Geselecteerde groep 2 = Eenzelfde groep welke ook gepland is 3 = Opties om de groep af te handelen: accorderen, laten vervallen en een tag aangeven 4 = Een knelpunt welke voor de gehele groep geldt. N.B. Wanneer een knelpunt alleen een medewerker ...
    • Cliëntkaart, toelichting

      Wanneer je een cliënt aangeklikt heb krijg je in het menu aan de linkerkant het menu waar je gemakkelijk naar de verschillende tegels kunt navigeren i.p.v. scrollen over de verschillende tegels. Het menu omvat de volgende items: - Samenvatting - ...
    • Toelichting knelpuntenscherm,

      Hier zie je het filter waarbij is aangegeven welke knelpunten standaard getoond worden. Door op te klikken, kun je het betreffende filter verwijderen. Wanneer je op klikt, kun je het filter zelf instellen. Hierin kun je aangeven welke afdelingen, ...
    • Ingezoomd knelpuntenscherm, toelichting

      Wanneer je in het knelpuntenscherm bij een individuele behandeling doorklikt op de reden, kom je in het scherm waarbij je inzoomt op dit ene knelpunt. Hier wordt de naam van de cliënt, het behandelprogramma en de activiteit weergegeven. Standaard ...
    • Medewerker afwezig, FAQ

      Wanneer ik een medewerker via dagplanning medewerker afwezig plan, zie ik in het knelpuntenscherm ook een knelpunt van een andere medewerker. Hoe kan dat? Door een medewerker afwezig te melden ontstaan er knelpunten bij de cliënten welke eerst bij ...