Compaan, veelgestelde vragen (FAQ)

Compaan, veelgestelde vragen (FAQ)

1. Foutmelding bij het aanmaken van een Compaan-account

Vraag:

Bij het aanmaken van een Compaan-account bij de cliënt krijg ik de volgende foutmelding:
“Er is geen adres bekend bij de client locatie. Voeg een adres toe aan de client locatie en probeer het opnieuw.”

Oplossing:

Ga naar Inrichting > Locatie en zoek de locatie waaraan de afdeling van de cliënt is gekoppeld.
Vul daar het adres in.
Vanaf dat moment kun je voor alle cliënten van deze afdeling een Compaan-account aanmaken.

    • Related Articles

    • Compaan, clientagenda

      Op de Compaan tablet kunnen cliënten hun eigen Roosterplatform-agenda bekijken. De agenda toont alle geplande activiteiten en niet-beschikbaarheden van de cliënt. Hierbij kun je denken aan behandelingen zoals fysiotherapie en ergotherapie maar ook ...
    • Vragen

      Bij de client en de behandelaar komen de geplande behandelingen niet in de agenda in ONS? Check bij de behandelaar of de admin code in Roosterplatform hetzelfde is als unieke personeels id van de medewerker in ONS. Zo nee, corrigeer het nummer in ...
    • Wachtkamer voor beheer Compaan, video

      In deze video kun je bekijken hoe je de wachtkamers kunt gebruiken om de Compaan tablet te beheren. Klik op de link om deze video te bekijken Wachtkamer beheer Compaan
    • Cliënt aanmelden voor Compaan Partneromgeving via Roosterplatform

      Werkwijze 1 Compaan tablet is gekoppeld aan een kamernummer in de Compaan Partneromgeving en een aangemelde cliënt wordt op basis van kamernummer gekoppeld aan de juiste Compaan tablet. 1 Zoek de cliënt op in Roosterplatform en ga naar de algemene ...
    • FAQ Ysis

      1.De geplande behandeling van de cliënt staat niet in de timeline in Ysis - Is de behandeling gepland met medewerker in Roosterplatform en zichtbaar in het planbord? - Is het een behandeling met een DBC code? Alleen behandelingen met een DBC code ...