Vragen

Vragen

Bij de client en de behandelaar komen de geplande behandelingen niet in de agenda in ONS?


Check bij de behandelaar of de admin code in Roosterplatform hetzelfde is als unieke personeels id van de medewerker in ONS.

Zo nee, corrigeer het nummer in Roosterplatform.

Check bij de client of het BSN nummer in Roosterplatform en ONS hetzelfde is.
Zo nee, corrigeer het nummer in Roosterplatform


 

De nieuwe cliënten in ONS staan niet in Roosterplatform?


Check of de naam van de afdeling in Roosterplatform overeenkomt met de naam van de afdeling in ONS.



De agenda kan niet geopend worden in ONS nadat de nieuw geplande behandelingen in ONS zouden moeten staan?


Er is dan een behandeling met een incorrect unieke personeels id van een medewerker gepland.
Plan de behandeling uit in Roosterplatform. Corrigeer bij de medewerker de admin code in Roosterplatform zodat deze overeenkomt met het unieke personeels id in ONS. Plan de behandeling vervolgens weer in.




    • Related Articles

    • Compaan, veelgestelde vragen (FAQ)

      1. Foutmelding bij het aanmaken van een Compaan-account Vraag: Bij het aanmaken van een Compaan-account bij de cliënt krijg ik de volgende foutmelding: “Er is geen adres bekend bij de client locatie. Voeg een adres toe aan de client locatie en ...
    • Release notes 16 februari 2021

      Cliënten Behandelprogramma VERBETERING: In het behandelprogramma wordt getoond wat het hoofdprogramma is en welke programma’s toegevoegd zijn aan dit hoofdprogramma. De te plannen activiteiten worden weergegeven per programma. Mobiliteitshulpmiddel ...