Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een planner aanmaken
Ga naar de startpagina.
Klik op de tegel inrichting
Klik op de tegel gebruikersbeheer
Klik rechtsboven op + gebruikers toevoegen
De volgende pop-up verschijnt
Vul de verplichte velden: naam, email, gebruikerstype, gebruikersgroep en medewerker.
Het verschil tussen gebruikersgroep en gebruikerstype vind je ook op de Kennisbank:
In het veld medewerker selecteer je de medewerker waarvoor je een account aan maakt.

Wanneer je opslaan klikt ontvangt de ingevulde medewerker een mail ‘Welkom bij Roosterplatform! Verander je wachtwoord’
Daarna kan de planner inloggen op login.roosterplatform.nl met zijn emailadres en wachtwoord.
Related Articles
Gebruikersbeheer: Een inlogaccount voor een medewerker aanmaken
Ga naar de Startpagina. Klik op Inrichting Klik op Gebruikersbeheer Klik rechtsboven op + Gebruikers toevoegen De volgende pop-up verschijnt Vul de verplichte velden: Naam, Email, Gebruikerstype, Gebruikersgroep en Medewerker. Het verschil tussen ...
Single Sign-On met Azure Active Directory/EntraID, instructie voor planner/applicatiebeheer
Doel De koppeling stelt gebruikers in staat om via Single Sign-On (SSO) in te loggen in Roosterplatform met hun eigen Azure Active Directory/EntraID -account, zonder opnieuw inloggegevens in te voeren. Inrichting gereed Wanneer de inrichting door ...
Activiteit aanmaken voor losse afspraak, instructie
Om een losse afspraak in te kunnen plannen, is het nodig om een bijbehorende activiteit aan te maken. Stap 1: Activiteit aanmaken 1. Ga naar Inrichting > Activiteit. 2. Klik op + Activiteit. 3. Vul bij Code en Naam dezelfde benaming in, gevolgd door ...
Planregel #39 Maximaal [aantal] activiteiten per dag voor een cliënt
Planregel #39 Deze planregel pas je toe wanneer een cliënt voor een beperkt aantal activiteiten op een dag ingepland mag worden bijvoorbeeld in verband met de belastbaarheid van de cliënt. Deze planregel is beschikbaar op organisatieniveau, ...
Planscenario, meerder zorgactiviteiten bij een client op een vaste tijd vooruitplannen
Scenario Op een afdeling is met de client afgesproken voor een bepaalde periode hoe laat de client wordt geholpen bij de ADL door de zorgmedewerker. Voor de dagstructuur van de client is het belangrijk om deze activiteiten een aantal weken vooruit te ...